használtautó

Villanyszerelés használtautó, Keresőmarketing

Villanyszerelés használtautó, Keresőmarketing

Hogyan használja az e-mail marketinget, hogy eladja a terméket.

2021. október 28. - Online Marketing 101 Budapest

Hogyan használja az e-mail marketinget, hogy eladja a terméket.

 

Elmúltak azok az idők, amikor az üzleti vállalkozásoknak szórólapokat kellett küldeniük a tömegpiacokra, vagy a parkolóban lévő autókra helyezniük őket, és reménykedniük kellett a legjobbakban. Az e-mail marketing segít a vállalkozásoknak elérni a már meglévő ügyfeleiket, valamint azokat, akik valóban érdeklődnek a termékeik iránt. Ez a cikk segíthet egy olyan e-mail marketingkampány kidolgozásában, amellyel elérheti a célját.

 

Adjon exkluzív tartalmat a marketing e-mailekben. Azzal, hogy a levelezőlistáján lévőknek olyan információkat nyújt, amelyek a webhelyén nem érhetők el, ügyfelei nagyobb valószínűséggel olvasnak el minden egyes üzenetet, és elkezdik várni azokat. Ügyfelei különlegesnek és megbecsültnek fogják érezni magukat, ha releváns információkat kapnak az e-mailjeiben.

 

Ajánljon kupont azoknak az ügyfeleknek, akik feliratkoznak a marketing e-mail listájára. Helyezzen el egy űrlapot a weboldalán, ahol az ügyfelek feliratkozhatnak, és állítsa be, hogy az űrlap elküldésekor az új ügyfelek automatikusan kapjanak egy kupont e-mailben. Ez arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy beleegyezzenek abba, hogy marketinganyagokat küldjön nekik, így nem vádolhatják meg spamküldéssel.

 

Használjon minél több forrást, hogy minél többet megtudjon az e-mail marketingről. Rengeteg könyvet lehet felfedezni a könyvtárakban és az interneten. Meg kell próbálnia részt venni helyi email marketing tanfolyamokon és workshopokon is.

 

Hagyja, hogy az olvasók válasszák ki a tartalma elrendezését. A képeket, grafikákat és JavaScriptet tartalmazó üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverek szűrői, és emberi szem soha nem látja őket. Küldje el az egyszerű szöveges vagy gazdag szöveges formátumú üzeneteket, beleértve a weboldalára mutató linket, és a HTML változat lehetőségét azok számára, akik ezt igénylik.

 

Egy e-mail marketingkampánynak is szüksége van egy tervezési és tesztelési szakaszra, mint bármi másnak. Tervezzen időt annak biztosítására, hogy üzenetei átjussanak a spamek elleni küzdelemben használt összes technikán, a tartalomszűrőktől kezdve a képblokkoláson át a java-scriptek elnyomásaig. Millió üzenetet küldhet ki vakon, és soha nem tudja meg, hogy egyáltalán látják-e őket.

 

Annak érdekében, hogy eloszlasson minden aggályt a spamekkel kapcsolatban, és biztosítsa, hogy senki sem kerül véletlenül a feliratkozói listára, fontolja meg a dupla opt-in stratégia alkalmazását. Az első üzenetének valamilyen további műveletet kell megkövetelnie, például válaszadást vagy egy linkre való kattintást, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az olvasó további e-maileket akar kapni.

 

Az e-mail marketing erőfeszítései akkor hozzák a legjobb eredményeket, ha összehangolja őket a marketingkampánya többi részével. Ne dolgozzon önmaga ellen azzal, hogy szükségtelenül megkettőzi erőfeszítéseit több különböző marketingcsatornán. Győződjön meg róla, hogy az e-mail, a közösségi média és a hagyományos helyszínek használata mind úgy van kialakítva, hogy jól működjön együtt.

 

Tudja meg, milyen érzés spameket kapni, hogy megtanulja, milyen hibákat nem szabad elkövetnie a saját kampányaiban. Hozzon létre egy ingyenes e-mail címet, és tegye közzé nyilvánosan az interneten; a spameknek gyorsan meg kell jelenniük. Tanulmányozza ezeket az e-maileket példákért, hogy mit ne tegyen, és szükség szerint igazítsa ki saját kampányait. Önnek másnak kell lennie, mint a spammereknek!

 

Ne korlátozza magát csak az e-mail marketingre. Ahogy azonosítja az Önben bízó törzsvendégkörét, nézze meg, hogy meg tudja-e szerezni a telefonszámokat és a fizikai címeket. Építse ki kapcsolatait azáltal, hogy a hűséges törzsközönségével folytatott kommunikációját kibővíti, és az e-mail mellett ezeken a médiumokon keresztül is felveszi velük a kapcsolatot.

 

Mint korábban említettük, az autókra kifüggesztett és egy levelezőlistán szereplő mindenkinek elküldött szórólapok közismerten drágák, időigényesek és többnyire hatástalanok voltak. Az e-mail marketing jött, és lehetővé teszi, hogy sokkal hatékonyabb módon, a költségek töredékéért és nagyobb sikeraránnyal küldje el vállalkozásának marketingjét. Használja az ebben a cikkben található információkat, hogy segítsen sikeres e-mail marketingkampányt létrehozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://villanyszerelesveresegyhaza.blog.hu/api/trackback/id/tr6316738380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása