Top tippek a hírnév menedzsmentről, amelyeket bárki követhet
Előfordul, hogy vállalkozása hibát követ el, és elégedetlen ügyfeleket hoz létre. Néhány ügyfélnek egyszerűen lehetetlen megfelelni. Számos oka lehet annak, hogy vállalkozása az ideálisnál kevésbé jó hírnévtől szenved. Olvasson tovább néhány nagyszerű tippért a jó hírnév helyreállításához és fenntartásához, és vállalkozásának fenntartásához.
Ha webhelye nem szerepel az internetes keresés első néhány oldalán, lehet, hogy ideje befektetni egy keresőoptimalizálásra szakosodott cégbe. Ez a cég a legújabb SEO-gyakorlatok alkalmazásával a weboldalának minden egyes oldalát átveszi, és kulcsszavakat épít bele az egészbe.
Soha ne veszítse el a nyugalmát az ügyfelekkel szemben a közösségi média fórumain. Még ha nem is ért egyet egy ügyféllel, ne támadjon vagy viselkedjen durván vele szemben. Próbáljon meg a lehető legjobban segíteni az ügyfélnek, és lépjen tovább. Mindig viselkedjen professzionálisan, hiszen nem akar rossz hírnevet kelteni a cégének.
Amikor az online márkájával kapcsolatos negatív tartalmakkal foglalkozik, legyen jó támadó. Ez megmutatja, hogy Ön civilizált és professzionális. Folyamatosan posztoljon pozitívumokat, hogy a negatívumok lecsúszhassanak.
Futtassa a közösségi média fiókokat professzionálisan. A közösségi médiaoldalak Önt képviselik, ezért soha ne tegye őket negatív színben. Legyen személyeskedő az ügyfeleivel, hogy az emberek ne lássák embertelennek, de ne vigye túlzásba.
Ha vállalkozása szerepel egy olyan értékelő oldalon, amely lehetővé teszi az üzlettulajdonosok számára a válaszadást, mindenképpen használja ki ezt. Akár jó, akár rossz a visszajelzés, amit kap, válaszolnia kell rá. Köszönje meg azoknak, akik csak dicséretet mondanak, és ajánljon valamit azoknak, akik elégedetlenek.
Néhány embernek egyszerűen lehetetlen ésszerűen megfelelni. Ha úgy gondolja, hogy az ügyfélnek lényegtelen vagy valótlan panasza van, tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye. Üzlettulajdonosként néha fel kell szívnia a büszkeségét, és arra kell gondolnia, hogy az ügyfélnek vagy az ügyfélnek mindig igaza van.
Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módja annak, hogy erősítse cége hírnevét, ha jótékonykodik a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadjon a közösségének, jó reklámot kap, és lehetőséget kap arra is, hogy sok olyan emberrel beszélgessen, akikkel egyébként soha nem jutna szóba.
Ha van egy vállalkozása, nagyon fontos, hogy létrehozzon egy folyamatot a negatív értékelések kezelésére. Mindig megfelelően és gyorsan reagáljon a negatív véleményekre, különben a hallgatása közömbösségnek tűnhet. Ugyanilyen fontos, hogy a pozitív értékeléseket elismeréssel és megerősítéssel nyugtázza.
Ha javítani szeretné vállalata hírnevét, fontolja meg, hogy önkéntes munkával jobban bekapcsolódjon a közösségébe. A fogyasztók szeretik azokat a vállalatokat, amelyek komolyan veszik a társadalmi felelősségvállalást. Azzal, hogy időt vagy pénzt adományoz a helyi közösségnek, pozitív irányba tereli cége hírnevét, és ezt a vásárlók is látni fogják.
Maradjon résen, amikor a rossz üzleti hírnév elleni védekezésről van szó. Még ha mindent megtett is a jelenlegi problémák megoldása érdekében, a jövőben mindig lesznek újabbak. a dolgok szemmel tartása biztosítja, hogy azok nem fognak kicsúszni a kezéből.
Legyen óvatos azzal, hogy Ön és alkalmazottai mit mondanak az interneten. Bármi, amit a Facebookon, a Twitteren vagy bárhol az interneten mondanak, örökre online maradhat. Győződjön meg arról, hogy a vállalatának van-e közösségi médiára vonatkozó szabályzata. Az alkalmazottai hangja képviselheti a vállalatát, ami lehet jó vagy rossz. Ezért fontos, hogy a kialakított közösségi médiapolitika szerint járjanak el.
Mint fentebb említettük, számos lehetséges oka van annak, hogy segítségre van szüksége a hírnévkezeléssel kapcsolatban. Mint tudja, a jó hírnév megőrzése szükséges vállalkozása jövőbeli sikeréhez. Javítsa meg hírnevét a lehető leghamarabb, hogy visszahozza az ügyfeleket. Ne felejtse el használni a fent felsorolt tippeket.