Mit jelent az online marketing?
Az online marketing internetes marketingnek, web marketingnek, digitális marketingnek és kereső marketing (SEM) is ismert.
Az online marketing olyan eszközök és módszerek összessége, amelyeket a termékek és szolgáltatások internetes reklámozására használnak. Az online marketing az interneten elérhető kiegészítő csatornák és marketing mechanizmusok miatt szélesebb körű marketing elemeket tartalmaz, mint a hagyományos üzleti marketing.
Az online marketing olyan előnyökkel járhat, mint például a:
potenciál növekedése
csökkent költségek
gyors kommunikáció
felügyelt irányítás
versenyelőny
Az online marketingneges kommunikáció és eszközei széles spektrumon mozognak az üzleti modellek alapján változtathatók variálhatók.
A hatékony online marketing programok felhasználják a fogyasztói adatokat és az ügyfélkezeló (CRM) rendszereket.
Az online marketing összekapcsolja a vállalkozást a potenciális ügyfelekkel, és az üzleti fejlődést sokkal magasabb szintre helyezi, mint a hagyományos marketing.
Az online marketing ötvözi az internet kreatív és technikai eszközeit, beleértve a tervezést, fejlesztést, értékesítést és reklámozást, miközben a következő elsődleges üzleti modellekre összpontosít:
E-kereskedelem
Lead gyüjtő honlapok
Kapcsolt marketing
Helyi keresés
Az online marketingnek számos előnye van, többek között
Alacsony költségek: A hagyományos hirdetési költségvetés töredékével működtethető úgy, hogy olyan eszközök és platformok közül válogathatsz, ahol elérhetőek a potenciális ügyfeleid.
Elemezhető, mérhető: Elemzéssel és méréssel még hatékonyabbá lehet tenni a hirdetést.
Rengeteg eszköz és lehetőség: A hirdetési eszközök magukban foglalják a kattintás alapú hirdetéseket, az e-mail marketinget és a helyi keresési integrációt (például a Google Maps), facebook hirdetések, Waze hirdetés, SEO, PR cikkek, Banner hirdetések, content marketing, remarketing.
Demográfiai célzás: A fogyasztókat sokkal hatékonyabban lehet célozni online. Szűrhetünk korosztályra, földrajzi helyekre, nemre, érdeklődési körre stb.
Az online marketing az elmúlt években felülmúlta a hagyományos hirdetéseket, és továbbra is gyorsan növekvő iparágként működik.